Isa van der Zandt
voorzitter@svtkag.nl

Als voorzitter ben ik het gezicht van de vereniging en aanspreekpunt voor externe partijen. Daarnaast sta je in goed contact met de directeur van hotel en facilitymanagement. Voor de vereniging maak je onder andere de agenda voor de wekelijkse vergadering en voor de halfjaarlijkse algemene leden vergadering. Je moet ook beide vergaderringen leiden. Je grootste verantwoordelijkheid ligt natuurlijk bij het zorgen dat de vereniging goed verloopt en onder andere de borrels op de campus te organiseren!

Vicevoorzitter

Rick Reijngoudt
vicevoorzitter@svtkag.nl

De vicevoorzitter is voornamelijk de rechterhand van de Voorzitter. Ik help indien nodig de Voorzitter en de commissies. Als Vicevoorzitter ben je ook het aanspreekpunt voor iedereen binnen de vereniging en daarnaar zorg ik nog voor een goed verloop van de kledinglijn. Wanneer een bestuurslid wegvalt zal ik hun taak overnemen zoals bijvoorbeeld de vergadering leiden.

Lotte van den Brink
secretaris@svtkag.nl

Als secretaris zijnde ben ik voornamelijk verantwoordelijk voor het notuleren van de vergaderingen, het mail contact met de leden en externe partijen te onderhouden en de ledenadministratie. In samenwerking met de Penningmeester ben ik ook verantwoordelijk voor de jaarlijkse incasso.

Annabel de Bresser
penningmeester@svtkag.nl

Als penningmeester ben ik verantwoordelijk voor de administratie van alle inkomsten en uitgaven van de vereniging. Deze inkomsten en uitgaven moeten zorgvuldig worden bijgehouden in verschillende budgetten. Hiernaast, is de penningmeester ook verantwoordelijk voor het versturen en achterhalen van facturen en rekeningen. Als penningmeester presenteer ik 2 maal per jaar de totale inkomsten en uitgave tijdens de ALV’s in Oktober en Februari.

Activiteiten commissie

Carmen Coers
activiteiten@svtkag.nl

Voor mij als hoofd activiteiten geldt dat ik verantwoordelijk ben voor het coördineren en controleren van de leden van de activiteitencommissie, het rapporteren van de voortgang en de stand van zaken van de activiteitencommissie richting het bestuur, het fungeren als aanspreekpunt rond en tijdens de activiteiten vanuit de commissie, het promoten van de activiteiten en het opstellen en bewaken van de activiteitenplanning.
De activiteitencommissie draagt zorg voor de organisatie en uitvoering van de activiteiten van de vereniging. Daarnaast geef ik leiding aan de commissie welke, naast mij, bestaat uit 4 commissieleden. Wij zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor het organiseren van 4 feesten zoals de welkomst barbecue, het bowlen en het weekendje weg.

PR commissie

Emma Timmermans
pr@svtkag.nl

Als Hoofd Public Relations sta ik aan het hoofd van de PR commissie. Samen met de commissie houden we contact met al onze sponsoren en regelen wij alle samenwerkingen met externe partijen. We zijn altijd op zoek naar nieuwe bedrijven in Breda waar we een leuke deal kunnen sluiten voor onze leden. Daarbij zorgen wij met de PR commissie dat alle social media op en top er uit ziet en onze online aanwezigheid net zo gezellig is als die in de kroeg!

Periodiek Commissie

Lotte Diebels
periodiek@svtkag.nl

Als Hoofd periodiek ben ik verantwoordelijk voor het maken en uitbrengen van het jaarboek. Hierin staan onder andere ludieke artikelen en acties die gedurende het jaar hebben plaatsgenomen. Als Periodiek staan wij met apenoren op de KAG-avonden en feesten om alles vast te leggen zodat iedereen alles later terug kan lezen. Daarnaast ben ik samen met Hoofd Public Relations verantwoordelijk voor het organiseren van de Ludieke Actie.

Sport commissie

Manau Stock
sportcommissie@svtkag.nl

Als Hoofd Introductie ben ik verantwoordelijk voor verschillende punten. Mijn grootste verantwoordelijkheid is de vereniging promoten op de InterSib en SV ’t KAG op de kaart te zetten bij de eerstejaars studenten. Daarnaast organiseer ik samen met mijn commissie de jaarlijkse kroegentocht en Proud to be Fout, het feest waar de bestuurswissel plaatsvindt

Department Contact Info

Bachelor Of Science in Business Administration

1810 Campus Way NE
Bothell, WA 98011-8246

+1-2345-5432-45
bsba@kuuniver.edu

Mon – Fri 9:00A.M. – 5:00P.M.

Social Info

Student Resources

Join Special Event
Accounting Open House