KAG pas sponsoren

NYMMA

Elk jaar gaan wij op wintersport naar Dutchweek Festival in Val Thorens. Nymma regelt dit voor studenten voor een heel aantrekkelijke prijs. Dit is gegarandeerd een feestje!

Qub3z

QUB3Z is een groot bedrijf in VR en virtuele werkruimtes etc. Wij zijn er erg trots op dat zij ons sponseren.

VWM

Ook onze KAGgers moeten wel eens door een ander van A naar B gebracht worden als ze zelf niet meer mogen rijden of kunnen fietsen. VWM verleent dan geweldig taxiwerk tegen een leuke korting!

Popocatepetl Breda

Gelegen op de hoek van de Havermarkt en de Schoolstraat vind je dit bekende Mexicaanse restaurant. Popocatepetl is hét adres voor de lekkerste taco’s, burrito’s, enchiladas en alle andere Mexicaanse lekkernijen van Breda! Bij Popocatelpetl hebben we een leuke aanbieding gekregen voor KAG leden.

Local Taste

Heb jj zin om Bourgondisch te genieten? Dan ben je bij The Local Taste aan het juiste adres. Met de munten van The Local Taste ontvangen KAGgers namelijk bij aankoop van een drankje bijeen van de deelnemende horeca zaken een GRATIS borrel gerecht! Je wordt compleet verrast. Hoe gaaf is dat?

Bar-Dancing Peddels

Natuurlijk zijn wij elke dinsdagavond tot 02.00 in Café De Kater te vinden. Maar ook gaan we vaak door bij Bar-Dancing Peddels en hier wederom korting op dat overheerlijke goude drankje!

Cafetaria De Toren

Cafetaria de Toren is al jaren een begrip in Breda. Gevestigd onder de mooiste toren van Nederland wordt de lekkerste friet en snacks bereid. Leden van ’t KAG profiteren hier van lekkere kortingen.

Slijterij Spraakwater

Gelegen op Brabantplein (direct naast de campus van BUas) is deze KAGpas sponsor gevestigd. Hier genieten wij van hele mooie kortingen op allerlei soorten (alcoholische) dranken.