Charity Diner

5 april 2023 @ 17:00 - 22:00
  • Dit evenement is voorbij.

Lieve KAGgers💙

Na het blij maken van honden en katten door het ingezamelde bedrag van vorig jaar voor DOC Breda 🐱. Is het al weer bijna tijd voor het Charity Diner van dit jaar. Dit jaar halen we geld op voor Stichting Steun 22Q11🧡. Stichting Steun komt in actie voor mensen met de chromosoom afwijking; 22Q11 en maken hun leven iets gemakkelijker en leuker.

Het concept blijft een walking diner met voor de liefhebbers een wijnarrangement. Tijdens het diner zal er een veiling en loterij plaatsvinden. Al het geld dat opgehaald wordt gaat naar stichting steun 22Q11.

Het zal plaatsvinden op 5 april 2023.Je mag dit jaar drie mensen meenemen om de altijd gezellige KAG sfeer te proeven. Hou de avond van 5 april alvast vrij in je agenda, want dit wil je niet missen. De kaartverkoop begint vanaf zes maart. Wees er snel bij want vol=voll

Datum:
5 april 2023